zaterdag 13 december 2014

Een 3-luik paneel in het klein

Home-decoratie met de Marianne Design creatable LR0335 Tiny's Nostalgic Labels in de vorm een een 3-luik paneel, maar dan in het klein.

Creatable LR0335 als 3-luik paneel

Voor dit paneel stanste ik de creatable 3 keer uit. Daarna maakte ik de panelen aan elkaar vast middels garen.

Creatable LR0335 Labels aan elkaar gemaakt

Op deze foto ziet u duidelijk dat ik daarbij de gaatjes heb gebruikt die in de Tiny's Nostalgic Labels zitten. Als u het garen niet te strak bindt, dan kunnen de labels zigzaggend op elkaar gevouwen worden. Zo kunt u deze dan gewoon verzenden als een kaart in een envelop.

Dan nog even inzoomen in de kerstboom. Deze is de Lea'bilitie 45.8947 Pine Tree van Leane Creatief. Nadat ik deze kerstboom gestanst had, heb ik delen van de kerstboom met stempelinkt donkerder gemaakt. Daarbij heb ik het karton in de stansmal laten zitten.

Stansmal Leane Creatief Kerstboom

Deze zelfde techniek van kleur aanbrengen, heb ik ook toegepast op de rode kerstrozen welke ik overigens stanste met de Multi Die Flower 004 Poinsettia van Leane Creatief.

Kerstster van Leane Creatief

En ter afsluiting nog de 3 labels aan elkaar op een rijtje.

Geen opmerkingen: