donderdag 17 juli 2014

Landschap in de sneeuw


Voor deze kaart maakte ik eerst het frame. Ik gebruikte daarvoor CR1261 Tiny's Country Garden, een craftable van Marianne Design. Ik stanste deze mal, emboste het en als laatste gaf ik met een stempelinkt  de blaadjes een lichtere tint bruin.

Het plaatje met het sneeuw landschap komt van een knipvel ontworpen door Tiny's. In dezelfde stijl als deze komen halverwege augustus 2 nieuwe knipvellen van Marianne Design uit.

Om de kaart verder af te maken stanste ik nog een hekje (Garden Gate van Leane Creatief) en het woord X-mas. Met  Glitter Snow  op en onder het hekje maakte ik de kaart af.

Werken met Aleene's glitter snow

Glitter Snow zit in een potje is wit en bevat een subtiel glittertje. Er mee werken is simpel.

  • doe wat pasta op een fijne spatel of cocktail prikker
  • breng dit in onregelmatige dikte aan op de kaart
  • laat het drogen

Tips
Geen tijd?  Verwarm de sneeuw dan iets met een stempelfohn.


Meer glitters? Strooi er, als de pasta nog nat is, ultrafijne witte glitter over.

Geen opmerkingen: