woensdag 9 juli 2014

Feest ... Don and Daisy


Als eerste heb ik op deze kaart de strook met de cirkels geëmbost. Hierbij heb ik het karton voor de helft in de embossingfolder gelegd en door de stans- en embossingmachine gedraaid. Omdat ik alleen aan de voorkant van de kaart de embossing wilde hebben, heb ik de kaart als volgt in de mal gelegd.


Daarna heb ik 3 opeenvolgende stansmallen uit de Tonic Studio's Layering Circles gekozen en het stanswerk voor het plaatje en de strook papier. Het plaatje komt overigens van een Don and Daisy knipvel van Marianne Design.

De hele smalle strook links op deze kaart heb ik gemaakt met structuurpasta van Creall. Deze pasta heb ik met behulp van palet messen van Viva Decor in een stencil van Dutch Doobadoo aangebracht. Goed laten drogen en daarna de kaart verder afgemaakt.

Geen opmerkingen: