vrijdag 22 november 2013

Sfeerlichtje voor kerst

De donkere dagen komen er weer aan. En daar hoort een lichtje bij.


Met dat in mijn achterhoofd kocht ik deze kaars in het glas. Alleen weinig sfeer vond ik. Daarop ging ik aan het knutselen.

Met jute maakte ik een band om het glas heen. Om de bovenkant van het jute wat speelser te krijgen, rafelde ik enkele draadjes van de bovenkant uit. Ook maakte ik gebruik van making tape. Op de foto hieronder is dat duidelijk te zien.


Dan nog een close-up van de voorkant van dit sfeerlichtje.


De rozet maakte ik met de Snowflake Rosette van Sizzix uit Kraft papier van Atbelle. Daarbij bracht ik op de ' topse'  delen van deze rosette her en der wat Gesso aan. Het midden van de rosette maakte ik af met een houten ornament en een brad.


de mal en de uitwerking van de Sizzix Snowflake Rosette

Geen opmerkingen: