vrijdag 8 november 2013

Kaart met passe-partout met Spellbinders Nestabilitie

Met de Spellbinders Nestabilities is het makkelijk om een kaart met een passe-partout te maken. Op deze kaart gebruikte ik daarvoor de Labels Eighteen.
 

Met restjes van Rosa Dotje papier uit de paper packs Merry Christmas en Pere Noel heb ik het passe-partout gemaakt. Ik werkte als volgt:
  • ik heb eerst de strookjes met behulp van tissue tape aan elkaar geplakt
  • daarna heb ik de set strookjes op maat gemaakt voor de kaart
  • en als laatste heb ik in het midden het frame uit gestanst

Om het frame als een passe-partout op de kaart aan te brengen en om diepte te creëren, heb ik gebruik gemaakt van dikkere foamblokjes.

Als laatste nog een close-up van de linker-onderhoek van deze kaart.


Om het winterse weer met veel sneeuw tijdens de kerst te imiteren, heb ik gebruik gemaakt van Aleene's Glitter Snow.

 
Glitter Snow van Aleene's , een stevige pasta met fijne glittertjes

Geen opmerkingen: