vrijdag 14 juni 2013

Handnaaimachine van Joy! Crafts

Ik ben van huis uit geen naaister, en als ik toch een poging doe met de machine, dan is het soms roetsj, roetsj, schots en scheef. Dus laat ik het maar weer voor wat het is. En dat terwijl het zo'n leuk effect geeft op de kaart of in een scrapbook.
Ook op onderstaand voorbeeld van Joy! Crafts ziet u hoe leuk het effect kan zijn.


Maar er gloort licht aan de horizon! Binnenkort is er een mini handnaaimachine verkrijgbaar van Joy! Crafts. Deze kan naaien met stof en papier. Zal het er dan toch ooit van gaan komen dat ik op mijn eigen kaartje ga naaien? Ik sta in elk geval te popelen om ermee aan de slag te gaan.


En wilt u alvast weten hoe dit machinetje werkt? De instructies voor het gebruik van de handnaaimachine van Joy! Crafts vindt u op onze website.


Geen opmerkingen: