donderdag 1 maart 2012

Marianne Design Clear Stempel Molen

Ik vind de clear stempels uit de Hollandse Glorie serie iets weg hebben van de tafereeltjes die je vaker ziet op het Delfst blauwe porcelein. Daar heb ik mij dan ook door laten inspireren. Alles moest blauw, blauw en nog eens blauw.
De achtergrond heb ik gemaakt met de blending tool en Vivid! Stempelinkt. Nadat het papier blauw genoeg was, heb ik met dezelfde stempelinkt daarop de molen op schots-en-scheve wijze afgedrukt. Zo heb ik mijn eigen designpapier gecreëerd. Verder heb ik op deze kaart het papier gebruikt uit het Paper Pack Burleigh Blue. Dit papier vond ik te wit, dus dat papier heb ik ook op kleur gebracht met Colorbox Chalk stempelinkt. En voor de rest .... ik denk dat het voor zich spreekt. De molen is gestempeld op Papiprint papier en daarna ingekleurd met Derwent potloden in combinatie met terpentine.

Geen opmerkingen: