maandag 1 februari 2010

Even voorstellen: Cassandra Spanhaak

Aangestoken door mijn moeder maakte ik vijftien jaar geleden mijn eerste kaart. De trend was in eerste instantie op elke kaart 1 techniek. De ontwikkelingen op de markt, maar ook mijn eigen kennis nam toe, en al snel veranderde deze insteek. Het combineren van verschillende technieken werd de tendens. Al snel gaf ik workshops, cursussen en demonstreerde ik op beurzen.
Verscheidene jaren heb ik mij op andere dingen gericht, maar sinds kort is het weer gaan kriebelen. Ik heb de hobby weer opgepakt! Ik vind het nu fijn om lekker aan de slag te gaan met nieuw materiaal of een nieuwe techniek, daarmee van alles uit te proberen en dat dan te combineren met soms wat oudere materialen. Het delen van kennis en het geven van uitleg is gebleven. Alleen nu niet meer via workshops en cursussen, maar via mijn eigen website HANDMADECARDS.NL

Geen opmerkingen: