maandag 1 februari 2010

Even voorstellen: Anneke Spanhaak-Brinkhuis

Begonnen als vrijwilliger bij het welfarewerk van het Rode Kruis, werd ik al snel aangestoken door het creativiteitsvirus. Ik werd hoofdleidster van enkele creatieve groepen in bejaardencentra. Ik merkte na verloop van tijd dat ik niet alle keuzes kon maken die ik wilde. Ik ging op zoek naar wat anders.
Ik stopte en ging mij richten op Pergamano. Ik volgde uiteindelijk de opleiding tot Pergamano-docente. Vele andere cursussen en workshops in zeer uiteenlopende hobbytechnieken volgden. In de tussentijd gaf ik les in wijk- en activiteitencentra, bij stichtingen en verenigingen.
De tendens werd echter dat de groepen steeds groter werden. Ik vond dat ik toen niet meer voldoende aandacht kon besteden aan de cursisten en besloot voor mijzelf te beginnen. De winkel PaperCraft's Hobby was een feit.

De winkel heb ik nu sinds 1993. In de afgelopen jaren is de winkel behoorlijk uitgebreid, maar de filosofie is nog altijd hetzelfde: betaalbare nieuwe producten voorzien van advies en uitleg!

Geen opmerkingen: