zaterdag 25 oktober 2014

Creative Expressions Mal Strik

Met Sue Wilson Craft Dies van Creative Expressions maakt u gegarandeerd een kaart in een andere stijl.

Sue Wilson Die CED1105 Californian Collection

Op deze kaart gebruikte ik de CED1105 Beverly Hills uit de Californian collection. Omdat deze mal veel details bevat, maakte ik het me zelf makkelijk door bij het stansen gebruik te maken van wax-papier


Op de achtergrond emboste ik sneeuwvlokken. 

Stansmal Strik van Creative Expressions

En om de kaart af te maken maakte ik gebruik van de CED1405 3D Classic Bow. Een mooie 3-dimensionale strik.

Wist u trouwens dat deze strikken er nu ook in kleinere maten zijn? De zogenoemde Itty Bitty Bows, hoe toepasselijk de naam! Er zijn 3 open gewerkte strikken en net zoals hierboven ook de  Classic Bow, de gesloten variant.

Dies Itty Bitty Bow Creative Expressions


Geen opmerkingen: