woensdag 18 juni 2014

Maskeren met PanPastel


De vierkante blokken op deze kaart zijn gemaakt met PanPastel. Ik maakte daarbij gebruik van een frame. Zoals u op de foto hieronder ziet, een vierkant gat met voldoende ruimte erom heen om te voorkomen dat kleur buiten het vierkant op de kaart kan komen. 


Tip
Gebruik voor een frame niet te dik karton.  Hoe dikker het frame, hoe lastiger het is om de randen "scherp" te krijgen.

Nadat de blokken op de kaart aangebracht waren, fixeerde ik de PanPastel met een basis spray. Daarna maakte ik de stempelafdruk met de Leane Creatief stempel Twig. Ik gebruikte daarvoor een vollere stempelinkt zoals Memento. Ik ponste de bloemen, ik bolde met een embossingpen de bloemen in vorm en ik plakte deze daarna op de takjes.


Als laatste draaide ik 3 verschillende wax cotton koorden in elkaar die ik met de smalste Tissue Tape vast plakte op de kaart.


Geen opmerkingen: