vrijdag 10 december 2010

Spuiten van knopen

Ik weet niet of u het herkent, maar ik vind het soms lastig om de juiste kleuren bij elkaar te krijgen. Op dat soort momenten ben ik maar wat blij dat ik én Copic Markers én een compressor heb. Mij stelt het in elk geval in staat om elk type te airbrushen, precies in de kleur die ik wil. En dat heb ik dus ook gedaan met de knopen op deze kaart.
De stempel is van Stampavie en heet Looking Chic.

Gebruikte kleurnummers:
Baret, schoenen: V15, V17
Haar: E33, E35, E37
Gezicht: E00, E50
Sjaal: Y11, Y15
Tas: YR20, YR23
Jas: RV10, RV13, W1
Hond: W1, Y28, E50
Knopen: YR16

TIP
Bij het airbrushen komt veel lucht vrij. Op het moment dat ik dan airbrush zweven kleine, lichte materialen zoals bijvoorbeeld de knopen van deze kaart, over mijn werkblad. Om dat te voorkomen heb ik de knopen met non-permanente tape op mijn werkblad geplakt.

Geen opmerkingen: